0800 en 0900 servicenummers bij Frema

neem contact met ons op

Meer rendement met 0800 en 0900 servicenummers

Bedrijven maken steeds meer gebruik van 0800- en 0900 servicenummers. Zij kiezen voor deze dienst vanwege de professionele uitstraling en de klantvriendelijkheid. Het grootste pluspunt van deze servicenummers is dat u altijd bereikbaar bent voor uw klanten. Het vergroten van uw bereikbaarheid, vergroot het contact met de klant waarvan u als bedrijf weer van profiteert.
 

Een groot aantal handige functies van 0800- en 0900 servicenummers zijn:

  • Keuzemenu’s
  • Wachttijd melding
  • Meldtekst
  • Filiaalroutering
  • Voicemail to email
  • Online rapportages

Frema kan ingezet worden voor de zakelijke markt als full service provider op het gebied van 0800- 0900 servicenummers.

 

0800 servicenummers klantvriendelijk en professionele uitstraling

Voor de beller is het bellen van een 0800 nummer zeer klantvriendelijk, servicegericht en er zijn geen kosten aan verbonden. Het is voor klanten prettig om contact met u op te nemen via een 0800 servicenummer. Met een 0800 nummer krijgt uw bedrijf een professionele uitstraling en herkenbaarheid. Het nummer heeft een landelijke dekking doordat het in heel Nederland actief is.
 

0900 betaalde servicenummers

Bellers betalen bij een 0900 servicenummer alle kosten van het gesprek tegen een vooraf vastgesteld tarief. U kunt zelf bepalen of dat alleen de reguliere gesprekskosten zijn (lokaal tarief) of dat u de beller een hoger tarief in rekening brengt. Er kan gekozen worden voor een tarief per minuut of per gesprek. Kiest u voor een hoger tarief (€ 0,10 per minuut/gesprek of meer) dan kan uw telefonische dienstverlening een bron van inkomsten vormen.